Περιβάλλον: Είδες το σχέδιο του κ. Γκίκα Μαγιορκίνη, με το οποίο δείχνει ότι μείωση των μαθητών στις σχολικές τάξεις από 25 σε 15 μαθητές δεν εξασφαλίζει σημαντικό κέρδος στη μετάδοση του ιού
Αρχιτέκτονας: Το είδα. Μόνο που δεν έκανε σχέδιο, έπαιξε με
τα lego. Τα παραλληλόγραμμα
«τουβλάκια» είναι τα θρανία και τα στρόγγυλα «τουβλάκια» είναι τα παιδιά της «lego». Ένα «χέρι» τα
τοποθετεί επάνω σε ένα τραπέζι όπως θέλει και αυτά μένουν «ακούνητα» μέχρι να
έρθει πάλι το ίδιο «χέρι» να τα κουνήσει. Πίσω από το παραλληλόγραμμο «τουβλάκι»
βάζεις ένα ή δύο στρόγγυλα «τουβλάκια» χωράνε βλέπεις, lego είναι, και
τραβάς και τις γραμμές όπως θέλεις και χωρίς υπολογισμούς δείχνεις αυτό που θέλεις. Τα στρόγγυλα «τουβλάκια» δεν
κουνιούνται αν δεν τα κουνήσει το θαυματουργό «χέρι», δεν χρειάζονται διαδρόμους
γιατί δεν περπατάνε. Η τάξη έχει, σταθερό πλάτος και για 15 και για 25 παιδιά, τον
ίδιο διάδρομο, γιατί τα παιδιά της lego δεν χρειάζονται διαδρόμους, και απέραντο βάθος, (8x1,50=12,00μ) αλλά αυτό δεν ενοχλεί. Στην
τάξη δεν υπάρχει ούτε δάσκαλος, ούτε πίνακας, δεν είχε η lego, γιατί η lego δεν τα χρειάζεται, και αφού δεν τα
χρειάζεται η lego είναι
μάλλον περιττά.
Αυτό έκανε ο κ. Γκίκας Μαγιορκίνης, θεώρησε ότι τα παιδιά μας είναι τα παιδιά της «lego» και πάνε στο Σχολείο της «lego».
Ο κ.Γκίκας Μαγιορκίνης δεν κατάλαβε, ή δεν θέλει να καταλάβει, ότι τα παιδιά μας πάνε σε πραγματικό Σχολείο και πάνε με τα δικά τους πόδια γιατί περπατάνε, δεν είναι «lego». Και χρειάζονται και διαδρόμους για να περπατάνε και αέρα για να αναπνέουνε. Άλλους διαδρόμους χρειάζεται μια τάξη με 15 παιδιά και άλλους μία με 25 παιδιά. Αλλιώς επιβαρύνεται ο αέρας της τάξης με 15 παιδιά και αλλιώς με 25 παιδιά.
Και εδώ σταματώ, δεν νομίζω ότι χρειάζεται να πω περισσότερα.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου